Sıkça Sorulan Sorular

  • Nasıl üye olabilirim?

    Allday.com.tr’nin ana sayfasında sağ üst köşede bulunan “GİRİŞ YAP” linkine tıklayıp üyelik formunu doldurarak veya müşteri hizmetlerini arayarak hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

  • Neden üye olmalıyım?

    Allday.com.tr üyesi iseniz;

    ·         Siparişlerinizin durumu hakkında kolayca bilgi sahibi olursunuz.

    ·         Favorilere ürün ekleyebilirsiniz.

    ·         Stoklarımızdaki güncellemeden sonra e-posta yoluyla favori ürününüz ile ilgili bilgi sahibi olursunuz.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    Online alışveriş sitemizden “Üye Olmadan Hızlı Alışveriş” seçeneği ile alışveriş yapabilirsiniz.

    Üye olmadan hızlı alışveriş deneyimi yaşamak için;

    Sitemizden beğendiğiniz ürünü “Sepete Ekle” butonu ile sepetinize ekleyiniz. Daha sonra “Siparişi Tamamla” seçeneğini tıklayınız. Karşınıza çıkan Üyelik sekmesinde “Giriş” butonuna tıkladığınızda karşınıza çıkan “Üye Olmadan Hızlı Alışveriş” seçeneğine tıklayınız. Bu alanda kargonun teslim edilebilmesi için gerekli bilgileri girerek hızlı bir şekilde siparişinizi oluşturabilirsiniz.

  • Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuysanız, giriş yap bölümünde bulunan “Şifrenizi mi unuttunuz?” linkine tıklayınız. Açılan kutucuğa üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi veya cep telefonu numaranızı yazınız. Şifrenizi değiştirebilmeniz için e-mail adresinize bir mail gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Kayıtlı cep telefonunuzu girdiğinizde ise cep telefonunuza gelen doğrulama kodu yardımı ile şifrenizi kolayca değiştirebilirsiniz. Ayrıca müşteri hizmetlerimizi arayarak da şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Nasıl sipariş verebilirim?

    www.allday.com.tr adresine üye olup online olarak sipariş verebileceğiniz gibi müşteri hizmetlerimizi arayarak veya whatsapp sipariş hattı ve soyal medya platformalarından mesaj yoluyla da siparişinizi oluşturabilirsiniz.

  • Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?

    Siparişiniz 24 saat içerisinde hazırlanma aşamasına geçer ve kargoya verilir. Size verilecek kargo takip numarası ile siparişinizin takibini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Siparişim kaç gün içerisinde elime ulaşır?

    Siparişiniz kargo tarafından teslim alındıktan sonra ikamet ettiğiniz yere göre 3-5 iş günü içerisinde tarafınıza teslim edilir.

  • Alışverişimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

    Yurt içi siparişlerinizin ödemesini, havale, kredi kartı, kapıda nakit veya kapıda kredi kartı, Garantipay ödeme  yöntemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.

    Yurtdışı siparişlerinizin ödemesini kredi kartı, Sofort, İdeal, Bancontact, Giropay ödeme yöntemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.

  • Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

    Siz değerli müşterilerimize daha iyi bir deneyim yaşatabilmek için internet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz Yurtiçi Kargo, sürat kargo,scotty ve kargoist güvencesiyle ulaştırılmaktadır. 

  • Toptan satışınız var mı?

    ALLDAY’den toptan ürün alımı yapmak için  https://www.toptanallday.com/ adresini veya İstanbul Merter’de yer alan mağazamızı ziyaret edebilirsiniz.

    Adres:

    Keresteciler Sitesi Fatih Caddesi Fidan Sokak No:12 Merter / İstanbul

    İletişim: 0 (850) 302 88 88

  • Yurt dışına sipariş gönderimi yapılıyor mu?

    ALLDAY olarak dünyanın dört bir yanına gönderim yapıyoruz. Yurt dışına perakende ve toptan olmak üzere satışlarımız mevcuttur. Perakende de yurt dışına birçok ülkeye kargo gönderimi yapılabilmektedir. Toptan satışlarımızda ise dış ticaret firmaları aracılığıyla gönderim yapılmaktadır. Yurt dışında bizi tercih eden değerli müşterilerimizi memnun edebilmek için DHL, UPS, Aramex, PTS, Cdek ve AFS kargo ile ürünlerimizi dünyanın dört bir yanına hızlı bir şekilde ulaştırıyoruz.

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Siparişlerinizin iptalini müşteri hizmetlerini arayarak gerçekleştirebileceğiniz gibi mesaj veya mail yolu ile de siparişinizi iptal edebilirsiniz.Whatsapp sipariş hattımızdan ve sosyal medya platformlarımızdan mesaj yoluyla yardım alabilirsiniz.

  • Ürünümü nasıl değiştirebilirim?

    Ürün değişimi yapabilmeniz için Kolay İade Merkezinde istenen bilgileri doldurmanız gerekmektedir. Alacağınız İade Kodu ile Yurtiçi kargo ile tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Talep ettiğiniz değişim/iade işlemi ortalama 3 iş günü içerisinde yapılacak ve mesaj yoluyla bilgilendirmeniz sağlanacaktır.Değişim için tarafınıza tanımlanacak olan hediye çeki ile tekrar sipariş oluşturabilirsiniz

  • İadesi kabul edilmeyen ürünler nelerdir?

    Gözlük, saat, takı, kolye, yüzük, halhal ve bileklik kategorilerinden satın alınan ürünlerin değişim/iade işlemi yapılmamaktadır.

  • İadesini gerçekleştirdiğim ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?

    Havale, kapıda nakit veya kredi kartı şeklinde gerçekleştirdiğiniz ürün ödemelerinizde para iadeniz iade/değişim formunda belirtmiş olduğunuz hesap bilgilerinize yapılmaktadır. Online olarak yaptığınız alışverişlerinizde ise para iadeniz, ödeme yapmış olduğunuz karta yapılmaktadır. 

    Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır. Alışverişinizi kredi kartına taksit seçeneğiyle gerçekleştirdiyseniz ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir.

  • Kredi kartı ile taksit yaparak aldığım ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?

    Kredi kartına taksit seçeneği ile gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizde para iadeniz, kartınıza her ay taksitler halinde yapılacaktır.

  • Kredi kartı ya da ATM (debit) kartına sahip değilim. Kapıda nakit ödeme ile satın aldığım ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?

    İade talebinizde faturada ismi geçen kişiye ait TR İle başlayan 26 haneli iban  bilgisini belirttiğiniz takdirde para iadeniz ilgili hesaba yapılacaktır. Elden ve faturada ismi geçen kişi dışında belirtilen hesaplara para iadesi yapılmamaktadır.

  • İadesini gerçekleştirdiğim ürünün kargo ücretini alabilir miyim?

    İade işlemlerinde sadece ürün bedeli iadesi yapılmaktadır.

    Siparişin iptali durumunda, siparişiniz henüz kargoya verilmediyse kargo ücretiyle birlikte ödediğiniz tutar hesabınıza yatırılır. Fakat iade kargo gönderimi durumunda ödediğiniz kargo ücretinin iadesi gerçekleşememektedir.

  • Değişim için gönderdiğim ürünün kargo ücretini ödeyecek miyim?

    Firmamızdan kaynaklı hatalı ya da yanlış ürün gönderimlerinde kargo ücreti size yansıtılmamaktadır, ancak ürününüzde herhangi bir sorun yok ise ve yasal cayma hakkınızı kullanıyorsanız tekrar oluşturulacak siparişte kargo ücreti tarafınıza yansıtılacaktır.

  • Mağazanız var mı?

    Mağazalarımızın bilgisine https://www.allday.com.tr/magazalar tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

  • Hediye çekini nasıl kullanabilirim?

    Hediye çekinizi kullanmak istediğiniz ürünü sepete ekleyiniz ve sepet sayfasına ulaşınız. Sepet sayfasında “Kupon Kodum Var” yazan yere hediye çeki numaranızı giriniz ve “Kullan” bağlantısına tıklayınız. Sistem size tanımlı indirimi sağlayacaktır. Müşteri hizmetlerini arayarak da hediye çekinizi kullanabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.